ინტელის ტრენინგის რეფლექსია
პირველი დღე
ტრენინგი დაიწყო სასწავლო გეგმის განხილვით გავიარეთ ეფექტურად დაგეგმვა , კვლევის მიმოხილვა,რეფლექსია,პორტფოლიოების რუბრიკისგანხილვა,ტრენერი ძალიანკომუნიკაბელური იყო,საუბრობდა თანმიმდევრულად აღნიშნული დღე იყო ნაყოფიერი.
მეორე დღე
ტრენინგი დაიწყო წინა დღის გაცნობით გავიაეეთ პროექტზე დაფუძნებული სწავლების კვლევაზე,ბლოგის მომზადება ტრენერი სიღრმისეულად საუბრობს ყველა აღნიშნულ / დსაკითხებზე, დღე იყო ნაყოფიერი.
მესამე დღე
ტრენინგი დაიწყო წინა დღის გაცნობით გავიარეთ სასწავლო მიზბები ზოგადი ,თემატური,და შინაარსობრივი კითხვები,მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები.ტრენერი კომუნიკაბელურია,დღე იყო ნაყოფიერი.
მეოთხე დღე
ტრენინგი დაიწყო წინა დღის გახსენებით გავეცანით განმავითარებელ და განმსაზღვრელ შეფასებების ფორმებს პროექტის პრეზენტაციის მონახაზის შექმნას დღე იყო საინტერესო და ნაყოფიერი.
მეხუთე დღე
გავიარეთ პროექტის პორტფოლიოს პრეზენტაცია სტანდარტებითგანსაზღვრული შედეგების მიღწევა ,მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემო დღე საინტერესო იყო.
მეექვსე დღე
ტრენინგი დაიწყო წინა დღის გახსებებით გაბიარით მოსწავლეთა ჩართვა შეფასების პროცესში ვისაუბრეთ ფოკუსირება შეფასების გეგმაზე გადავხედეთ მოსწავლეთა სავ
არაუდონ ნამუშევრებს
მეშვიდე დღე
წინა დღის გახსენება გავიარეთ სწავლის პროცესის დიფერენცირება რესურსების გაცნობა სწავლის ხელშეწყობის მიზნით
მერვე დღე
განვიხილეთ ეროვნული საგანმანათლებლო ტექნოლოგიური სტანდარტები შევიმუშავეთფასილიტაციის რესურსები და მასალები სასწავლოპროექტის მართვისთბის.
მეცხრე დღე
დავასრულეთ პორტფოლიოს შექმნა გავაკეთეთ პროექტიბის პრეზენტაცია აღინიშნა თუ რა მნიშვნელობა აქვს პროექტებით სწავლებას ტრენერი იყო კომუნიკაბელური დღეები იყო ნაყოფიერი.
ტრენინგი დაიწყო სასწავლო გეგმის განხილვით გავიარეთ ეფექტურად დაგეგმვა , კვლევის მიმოხილვა,რეფლექსია,პორტფოლიოების რუბრიკისგანხილვა,ტრენერი ძალიანკომუნიკაბელური იყო,საუბრობდა თანმიმდევრულად აღნიშნული დღე იყო ნაყოფიერი.
მეორე დღე
ტრენინგი დაიწყო წინა დღის გაცნობით გავიაეეთ პროექტზე დაფუძნებული სწავლების კვლევაზე,ბლოგის მომზადება ტრენერი სიღრმისეულად საუბრობს ყველა აღნიშნულ / დსაკითხებზე, დღე იყო ნაყოფიერი.
მესამე დღე
ტრენინგი დაიწყო წინა დღის გაცნობით გავიარეთ სასწავლო მიზბები ზოგადი ,თემატური,და შინაარსობრივი კითხვები,მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები.ტრენერი კომუნიკაბელურია,დღე იყო ნაყოფიერი.
მეოთხე დღე
ტრენინგი დაიწყო წინა დღის გახსენებით გავეცანით განმავითარებელ და განმსაზღვრელ შეფასებების ფორმებს პროექტის პრეზენტაციის მონახაზის შექმნას დღე იყო საინტერესო და ნაყოფიერი.
მეხუთე დღე
გავიარეთ პროექტის პორტფოლიოს პრეზენტაცია სტანდარტებითგანსაზღვრული შედეგების მიღწევა ,მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემო დღე საინტერესო იყო.
მეექვსე დღე
ტრენინგი დაიწყო წინა დღის გახსებებით გაბიარით მოსწავლეთა ჩართვა შეფასების პროცესში ვისაუბრეთ ფოკუსირება შეფასების გეგმაზე გადავხედეთ მოსწავლეთა სავ
არაუდონ ნამუშევრებს
მეშვიდე დღე
წინა დღის გახსენება გავიარეთ სწავლის პროცესის დიფერენცირება რესურსების გაცნობა სწავლის ხელშეწყობის მიზნით
მერვე დღე
განვიხილეთ ეროვნული საგანმანათლებლო ტექნოლოგიური სტანდარტები შევიმუშავეთფასილიტაციის რესურსები და მასალები სასწავლოპროექტის მართვისთბის.
მეცხრე დღე
დავასრულეთ პორტფოლიოს შექმნა გავაკეთეთ პროექტიბის პრეზენტაცია აღინიშნა თუ რა მნიშვნელობა აქვს პროექტებით სწავლებას ტრენერი იყო კომუნიკაბელური დღეები იყო ნაყოფიერი.
Comments
Post a Comment